Helpdesk module

RICT ONLINE Helpdesk module

RICT ONLINE Helpdesk module

Het aanmelden van een helpdesk verzoek is altijd een vervelend klusje, om de pijn iets te verlichten hebben wij voor de PREMIUM klanten een speciaal programma waarmee binnen enkele seconden een helpdesk verzoek ingediend kan worden. 

Hoe werkt het aanmelden van van een ticket.

U gaat met uw muis naar rechts onder waar u ook een icoontje zult vinden "RICT" met als titel "RICT ONLINE RMM" door dit icoon aan te klikken krijgt u een aantal opties. 

1. Helpdesk ticket

Met deze optie start u uw e-mail client en zijn alle benodigde gegevens al voor u ingevuld, omschrijving invullen en versturen maar, binnen enkele minuten zult u reactie krijgen.

2. Helpdesk ticket + screendump

Een plaatje zegt meer dan 1000 worden, indien u hiervoor kiest zal er een foto worden gemaakt van uw huidige bureaublad ( met het probleem ) en uw e-mail client zal worden gestart met alle benodigde gegevens ingevuld en de bijbehorende screendump als bijlage toegevoegd. 

3. Helpdesk ticket + screencast

Met deze optie kunt u een filmpje maken van wat er niet goed gaat met uw computer en uw e-mail client zal worden gestart met alle benodigde gegevens ingevuld en de bijbehorende screencast als bijlage toegevoegd.

Uiteraard is het aanmelden van een helpdesk ticket via andere media zoals e-mail, telefoon, sms of whatsapp ook mogelijk.