HULP OP AFSTAND

Direct hulp

Om u direct te kunnen helpen met een computer of netwerk probleem kan een van onze netwerk of systeembeheerders u direct HULP OP AFSTAND bieden

Hoe werkt hulp op afstand?

Op deze site staat een button "remote support" die een programma zal proberen te starten of te downloaden, door deze op uw computer te starten zal er een hulp sessie worden gestart

Direct hulp met Standaard & Premium contracten

Voor klanten met een Standaard & Premium support contract kunnen wij direct HULP OP AFSTAND aanbieden, voor meer informatie over deze ondersteuning kunt u >hier< kijken.

Bijzondere situatie

In princiepe kunnen wij u direct ondersteuning aanbieden, alleen in speciale gevallen zullen wij u vragen om voorzorgsmaatregelen te nemen alvorens dat wij ondersteuning kunnen aanbieden, dit gebeurd bijvoorbeeld indien de computer / server mechanische aansturing verzorgt of dat er een lange onderbreking zich kan voordoen.

Welke computer wordt ondersteunt?

Met ons HULP OP AFSTAND software kunnen wij zowel ondersteuning aanbieden voor de Windows als Macintosh PC's.

Bij welk probleem kunnen wij u hulp aanbieden?

In princiepe kunnen onze netwerk en systeembeheerders elk probleem voor u oplossen, mits er een internet verbinding is.

HULP OP AFSTAND wat moet ik doen

STAP 1

Door rechts boven met uw muis op REMOTE SUPPORT te klikken zal er tijdelijk een programma worden gedownload.

STAP 2

Kies tijdens het downloaden van GetSupport.exe programma voor uitvoeren

STAP 3

Indien alles goed is gegaan zal ons REMOTE SUPPORT programma starten.

Nadat de ondersteuning is uitgevoerd en de computer opnieuw is opgestart zal onze HULP OP AFSTAND programma niet meer werken of opgestart worden.

Wanneer werkt hulp op afstand niet?

Indien er geen internet verbinding mogelijk is.

Indien u onze ondersteuning wenst staan onze systeembeheerders voor u klaar via een remote sessie.