RICT ONLINE Klachtenregeling

Klachtenregeling

Omdat wij voor onze relaties een zo goed mogelijke service willen aanbieden vinden wij het belangrijk van u zo snel mogelijk te horen als u klachten heeft over onze producten of diensten.

Vastlegging klacht

Klachten van zeer gering belang handelen wij graag direct met onze relaties af, zeker als ze (bijvoorbeeld telefonisch) snel en tot tevredenheid van de relatie kunnen worden opgelost.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Aanmelden klacht

U kunt u klacht(en) aanmelden via onze contact pagina of een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gaarne vermeld een duidelijk omschrijving van de klacht ( liefst met helpdesk ticket ) en een beschrijving van overige relevante opmerkingen en afspraken